eBOK
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) jest serwisem internetowym dedykowanym Klientom Spółki Górna Raba.
Strona logowania-tutaj
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji na temat swoich rozliczeń, płatności, danych klienta i usług oraz faktur elektronicznych.
Aby uruchomić usługę można przyjść do siedziby Spółki (ul. Krakowska 27E w Mszanie Dolnej Biuro Obsługi Klienta) lub uruchomić usługę przez internetową rejestrację - strona logowania.
Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:
- oszczędność czasu i wygodę obsługi
- wgląd w historię odczytów wodomierza lub ryczałtów
- łatwy dostęp do faktur, salda i rozrachunków
- pełna kontrola nad wydatkami
- sprawdzanie historii wpłat
- wgląd w swoje dane, zawarte umowy
- wygodny kontakt za pomocą komunikatora
Jak założyć konto w e-BOK?
- Wejdź na stronę internetową https://ebok.gornaraba.pl
- Kliknij przycisk "Rejestracja",
- Zweryfikuj swój adres e-mail,
- Podaj w formularzu zgłoszeniowym: identyfikator (numer Klienta), dane Klienta, numer ostatniej faktury, kwotę z faktury, adres e-mail oraz numer telefonu,
- Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK,
- Kliknij "Akceptuję regulamin ",
- Przepisz słownie kod z obrazka i kliknij Wyślij,
- na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji konta oraz e-mail z danymi do logowania,
- w przypadku nie otrzymania e-maila potwierdzającego proszę sprawdzać skrzynkę SPAM,
- Ważne: Konto e-Bok będzie aktywne po synchronizacji systemu w ciągu 2-ch dni po rejestracji.
Pliki do pobrania
- Wniosek o utworzenie konta e-BOK (pdf, docx)
- Rezygnacja z e-BOK (pdf, docx)
e-FAKTURA to elektroniczny dokument mający taką samą wartość prawną jak tradycyjna faktura papierowa.
Usługa e-faktury jest uruchamiana na wniosek Klienta, który można pobrać ze strony internetowej i złożyć w siedzibie Spółki Górna Raba, przy ulicy Krakowskiej 27E w Mszanie Dolnej (Biuro Obsługi Klienta) lub przesłać wypełniony formularz poprzez e-mail na adres biuro@gornaraba.pl. Po uruchomieniu usługi e-FAKTURA na podany adres e-mail będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu nowej faktury elektronicznej.
Taka forma kontaktu z Klientem ma wiele zalet:
- skraca czas oczekiwania na rachunki,
- umożliwia szybki dostęp do faktury w każdej chwili,
- daje możliwość pobrania faktury w dowolnym czasie.
Pamiętaj! Wyrażając zgodę na przesłanie e-faktury, Klient rezygnuje z otrzymywania rachunków papierowych. Przyczynia się tym samym do ochrony środowiska naturalnego
Pliki do pobrania
- Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną (pdf, docx)
- Rezygnacja e-faktury (pdf, docx)
- Oświadczenie o zmianie adresu e-mail (pdf, docx)
Dzięki Usłudze SMS Klient ma możliwość otrzymywania powiadomień wystawieniu faktury oraz o zaległych płatnościach lub awariach na sieci.
Usługę można aktywować wypełniając oświadczenie zgody powiadomień SMS lub poprzez konto e-BOK.
Pliki do pobrania